Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Να προσέχεις μικρή μου γιατί μοιάζεις σ' εμένα ....


Ποια είσαι άραγε ; Άγγελος η Δαίμονας ;

Ξαφνιάστηκα....κάποτε  υπήρχε  ένα 

λογοπαίγνιο.... απαντούσα  είμαι ένα Αγγελάκι 

μου λέγανε τι ώρα; Τώρα έλεγα κτλ κτλ ....

Σκοτείνιασμα ....συνειδητοποίησα πως  δεν 

μπορούσα να  χαμογελάσω .....δεν  μπορώ να 

σου απαντήσω είπα  αλλάζω με τον καιρό,

το μόνο που μένει ίδιο είναι το όνομα και το 

επώνυμο μου .....Άγγελος κάποιες στιγμές 

Δαίμονας κάποιες άλλες μέσα μας είναι 

και τα δύο ο Δαίμονας τρέφεται από φόβους και 

ο Άγγελος προσπαθεί να τους πάρει μακριά ...

Όταν οι άνθρωποι που αγαπάς, σε κατηγορούν

πως ευθύνεσαι ,για όλα τα άσχημα που τους 

συμβαίνουν,απομακρύνεσαι ...πάντα είσαι δίπλα 

και απλά περιμένεις να καταλάβουν,αν δεν

καταλάβουν δεν υπάρχει γυρισμός ....παίρνει 

πολύ καιρό κάποιες φορές να επουλωθούν η 

πληγές από τα καρφιά αυτόν που σε σταύρωσαν

και αυτών που σταύρωσες ...όπως και να έχει 

ακόμα βγάζω τα καρφιά η πληγές δεν ξέρω αν θα 

κλείσουν ποτέ ......




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου